Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av annacarin - 2 augusti 2007 15:54

håller som bäst på att radera min jobb-mejl-box. Det tar tid. det är femtuusen mejl som ska bort. Till e början kollade jag varje mejl innan jag tryckte på delete men jag insåg snabbt att det skulle ta hur lång tis som helst innan jag skulle bi klar. Så nu har jag raderat allting i stället.

Tänker stricka från jobbet tidigare. Ta en promenad hem till söder och andas frisk luft. Äta nåt väldigt gott och näringsrikt. Jag kanske ska göra rotfukter i ugn. Har kvar en massa rotfrukter från en middag tidigare i veckan. Och cous cous till. Det låter gott så det får det bli.

Av annacarin - 2 augusti 2007 15:02

Nu är jag klar med alla texter. Till och med ettanotiserna ligger i dorismappen hos redigeringen. Och chefen har inte sagt något så jag förmodar att han är nöjd med veckans prestation. Det här är min sista vecka på den här tidningen. Snart drar jag vidare mot nya äventyr. Undrar just var jag hamnar. det ser ljust ut när det gäller lägenheten. Verkar som om jag får den. Hoppas att jag har lika mycket tur när det gäller jobb. Är inte särskilt sugen på att stämpla.


Av annacarin - 2 augusti 2007 13:23

Nu är batterierna slut i min mp3. Efter bara några timmars lyssning. Och mobilen har pajat. Den ringer upp av sig själv, slår av ljudet och det går inte att trycka mellanslag när jag ska skriva sms. Bland annat. Vet vad som är problemet. Den tålde helt enkelt inte regnskuren förra veckan. Höll den i handen när jag kutade till ett möte i regnet så att den blev blöt. Eller snarare fuktskadad. Sedan des har den aldrig blivit sig lik.

Gå in och kolla på syrrans blogg. Kattbebisen är alldeles underbar. 

http://falkenstein.bloggagratis.se/ 



Av annacarin - 2 augusti 2007 11:07

samtidigt som jag skriver notiser. Händer inte särskilt mycket i i stan just nu så det gäller att lyfta upp det lilla som finns att skriva om. Som om Baren-Molles utställning som fick avslutas eftersom besökarna tyckte den var för provocerande. Eller om samme mans oljemålning som stals. (Han skulle dessutom skänka den till Asttrid Lindgrens barnsjukhus. Snyft). Sådant sitter jag och skriver om. Jag vill skriva om Pride. Om allt kul som händer där. Men det vill inte min chef. Om 20 minuter ska jag äta lunch. Pallar inte vänta längre. Magen skriker.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards