Alla inlägg under mars 2007

Av annacarin - 27 mars 2007 13:24

I morgon är det en stor dag. det är sista dagen innan semestern. jag ska slappa slappa och slappa. Vara ute så mycket som möjligt och få några fräknar på näsan. Bloggen kommer ligga nere ett tag. Tar semester även från den.

Av annacarin - 20 mars 2007 09:40

en till

Av annacarin - 20 mars 2007 09:34

falkenstein tycker att jag fuskar på bloggen. För att jag missat en dag. Okej okej okej. Jag ska skärpa mig.Så här snygg blev tatuering för övrigt.

Av annacarin - 17 mars 2007 21:18

Solen sken i morse när jag vaknade. Bestämde träff mitt Betsy klockan två för en promenad. Vi träffades på Södermalms torg. Då började det regna. Tappra som vi är gick vi ändå ett varv runt Söder. Jag älskar att promenera med mina vänner. Motion och prat är en underbar kombination.Jag har försökt ladda ner bilder på tatueringen från kameran till datorn. Det har gått sådär. Anders ska hjälpa mig i morgon.I morgon kväll möter Timrå Modo. Det är då det avgörs vem som som går till semi. Det är också då jag ska sitta som klistrad framför tv:.n.Heja Timrå!

Av annacarin - 16 mars 2007 16:13

Jag brukar tycka att veckorna går snabbt. Men så plötsligt kommer den den veckan när precis allt går långsamt. Jobben tar tid, kollektivtrafiken likaså. Tatueringen tog änå priset. Två timmar och trettio minuter. Men faktiskt, det gjorde det inte så ont som man kanske kan tro. Visst undersidan av handleden var ingen höjdare men resten gick ändå rätt bra.Jag älskar tatueringar och skulle kunna göra fler. Men det får räcka nu. I alla fall för ett tag. Jag har två, det kan mycket väl bli tredje gången gillt.

Av annacarin - 15 mars 2007 16:09

Nu har jag tittat på min tatuering hela dagen. Det är svårt att vänja sig att dn sitter där. Men jag älskar min tatuering. Nu är det den och jag förevigt. Hmm ja just det. fjärilen får hänga med också.

Av annacarin - 15 mars 2007 11:22

Det gjorde ont. men inte så ont som jag trodde att det skulle göra. jag läste en svallertidning medan tatuerskan Noku freestylade ett mönster. Ja det är sant. Hon gjorde aldrig någon skiss. Jag kollade bort och hoppades på det bästa.O yes. Det blev snyggt även om det känns ovant. Lägger ut bilder så snart jag hinner.

Av annacarin - 14 mars 2007 15:59

om två timmar är det dags. Och jag är inte ett dugg nervös. Inte en i alla fall. Däremot är jag hungrig. Har ätit en pytteburgare på donken mellan två jobb. Jag får slänga i mig något vägen.

Ovido - Quiz & Flashcards