Direktlänk till inlägg 23 augusti 2007

olidligt

Av annacarin - 23 augusti 2007 17:17

att inte ha ett heltidjobb. Har märkt det redan efter en vecka. Det är poänglöst eftersom alla mina vänner jobbar. Jag har ingen att leka med. Ser fram emot helgen. Då kommer lillasyster J och hälsar på. Vi ska både hinna med att äta kräftor och att göra stan. Sist hon var här hade vi hur kul som helst. vi var med om en taxiresa som var så skruvad att jag inte  berätta om den här på bloggen. Jag har fått nyckeln till lägenheten och skrivit kontrakt. Fatta hur skönt det känns!!

Nu ska jag och A på Hermans och äta massor med god, nyttig mat.


Adios


 
 
Ingen bild

M

9 april 2008 00:43

Det är märkligt. Att du, det lilla energiknippet, är borta. Så plötsligt. Vila i frid Falken

 
Ingen bild

ingy

9 april 2008 08:26

Men, vad hände? Så lätt ett liv försvinner. Nu är jag ledsen.

 
Ingen bild

Falkens vän

9 april 2008 10:42

Letar efter livstecken över nätet. Kan inte tro att du är borta. Älskade vän. Saknar dig så mycket.

 
Ingen bild

sundsvall

12 april 2008 09:20

VARFÖR ?

 
Ingen bild

Ullis

13 april 2008 01:19

Lilla Annacarin, vad har hänt dig?? Denna lilla ättriga, självsäkara pingistjej. Varför har du lämnat oss?

 
Ingen bild

M.sundsvall

15 april 2008 23:54

Jag vet att ditt liv var jobbig, jag vet att du ville så mycket! Mer än vad jag kunde ge dig nu! Vila nu Annacarin vi möts igen det lovar jag!

 
Ingen bild

Falkens vän

16 april 2008 10:05

I morgon är det begravning. Misstänker att det blir tufft. Jag kan fortfarande inte förstå att du är borta. Men då kanske. Jag gör det. Hur ska det gå för oss som är kvar? Längtar efter dig.

 
Ingen bild

Z

16 april 2008 17:40

Annacarin, jag tänker på dig i din fina gröna vackra kappa och ditt vilda vackra röda hår. Du var så levande, en virvelvind. Tänk att du inte finns här hos oss mer. Hoppas du får det bra där du är nu.

 
Ingen bild

U

16 april 2008 23:07

Kan inte fatta att Annacarin den rödhåriga lilla virvelvinden är borta. Alla tankar hos er nära och kära som finns kvar. Ni har en tung dag framför er. Tänker på er och hoppas att Annacarin har det bra där hon är nu! Kram U

 
Ingen bild

mickan

19 april 2008 21:44

vila i frid, lilla kusin.

 
Ingen bild

Richard

5 maj 2008 18:39

Helt ofattbart. Jag är så enormt ledsen. Tänker att jag kunde gjort mer för dig. Varför är det alltid fel personer som dör. Du ville så mycket. Samtidigt fanns det sjuka elaka personer i din uppväxt som förstörde så mycket av din energi. Önskar att jag hade kunnat hjälpa dig mer. Du finns förevigt i mitt hjärta, Baby! Hoppas du har det bra nu där du är!!!

 
Ingen bild

Frida

22 maj 2008 08:39

Grattis syrran på 30-års dagen!!!!!!
Saknar dig.. Kram Frida

 
Ingen bild

Falkens vän

6 juni 2008 21:55

Nu har det gått två månader och jag väntar fortfarande på att du ska ringa vilken sekund som helst! Saknar dig så mycket! Längtar efter dig!

 
Ingen bild

Frida

1 juli 2008 08:25

Älskade syrran.. jag drömde om dig inatt. Du kom tillbaka till oss. Vilken dröm!!
Ska åka på graven idag. Tänker på dig hela tiden.. att det var länge sen du ringde till mig eller Josse. Vill höra din röst!!!!
Kram Frida

 
Ingen bild

Falkens vän

12 augusti 2008 23:08

Jag längtar efter dig! Jag vill att du ska vara här hos mig. Jag vill stryka dig över håret och säga att allt kommer att bli bra. Jag vill höra dig skratta. Jag älskar dig

 
Ingen bild

Frida

16 augusti 2008 11:01

Åh vad ont det gör när jag läser kommentaren från Falkens vän.. jag känner precis likadant.. drömde om AC i natt igen.. ingen rolig dröm!! Nu finns hon ännu mer i mina tankar..
Falkens vän, vem är du??

 
Ingen bild

Z

7 september 2008 14:25

Ibland tror jag jag ser dig, du liksom skymtar till på stan. Men så kommer jag i en annan vinkel och då är det någon helt annan. Fortfarande tänker jag på dig och tänker att jag bara drömt att du är borta....

 
Ingen bild

Frida

2 oktober 2008 12:17

Hej,
I morgon har det gått ett halvår....och det känns absolut inte lättre. Tiden läker alla sår säger alla, jag vet inte jag.. jag tycker att det känns jobbigare och jobbigare. Kanske för att man håller på att förstå vad som verkligen har hänt. Att vi aldrig mer får träffa dig älskade lilla syster. Josse pratar om dig varje kväll. Ibland är det glada minnen vi pratar om, ibland så är hon jätteledsen och bara gråter. Ni som hade planerat så mycket som bara hon och du skulle göra tillsammans.. Hoppas att du har det bra där du är nu och känner hur mycket vi tycker om dig och saknar dig!!!!!!!

Kram Storasyster.

 
Ingen bild

Falkens vän

7 december 2008 16:52

Var till din grav häromdagen. Tände ett ljus för dig. Saknar dig så mycket! Allt är så mörkt utan dig.

 
Ingen bild

Falkens vän

3 februari 2009 18:44

Jag är så ledsen. Fortfarande. Jag åker till din grav och pratar med dig, och hoppas att du hör. Vill bara lägga mig ner bredvid dig och aldrig kliva upp igen. Saknar dig så!

 
Ingen bild

Frida

14 februari 2009 19:48

Älskade syrran.. Visade en bild på dig för Alva och hon sa att du ser ut som Ronjas mamma Lovis. Hon sa att ni har likadant hår. Jag berättade att du är min syster och då sa hon att då är du hennes syster också!
Puss på Alla hjärtans dag!!

 
Ingen bild

z

7 april 2009 19:43

Hej där! Jag tänker fortfarande på dig och tycker det är så ledsamt att du inte finns kvar här "nere" bland oss. Hoppas du har det bra.

 
Ingen bild

Falkens vän

21 maj 2009 20:22

Jag tror det är i morgon du skulle fylla år. 31. Jag åker till graven och säger hej tror jag. Vill kolla så att det är fint där. Saknar dig fortfarande väldigt, väldigt mycket.

 
Ingen bild

long time

31 juli 2009 11:15

sorgligt. önskar att det funnits ett sätt att rädda dig. du kommer nog inte ihåg mig, men jag fanns i bakgrunden och vet hur du mådde. att inget kunde hjälpa dig....vackra flicka. Vila nu och lev vart du än är. Love

 
Ingen bild

Falkens vän

9 december 2009 19:12

Saknar dig mycket fortfarande. Har en bild på väggen i sovrummet, så fin, sommarsolstråle. Så att jag kan säga God natt, sov gott, åtminstone.

 
Ingen bild

Z

10 mars 2010 21:37

Tänker på dig då och då. Det är så sorligt att du inte längre finns bland oss här på jorden. Jag hittar inte ord. det är så svårt att någon så levande inte finns längre.

 
Ingen bild

Frida

27 mars 2010 13:39

Kram på dig syrran!!!!

 
Ingen bild

Anna C.

11 augusti 2011 10:34

Lilla, vilda, vackra, roliga, tokiga, spralliga, kloka, fina. Du eldfågel. Jag fick mitt första barn två dagar innan du försvann. Förlossningen var svår och omtumlande, jag kände mig så nära livet och döden i en och samma stund. Du ringde till mig två dagar efter förlossningen och frågade om hon var fin. Du ville veta så vi mådde bra. Samma kväll var du borta. Jag kunde inte ta in det fruktansvärda, klarade inte av att känna min sorg och rädsla över att du hade dött ifrån oss. Jag stängde av mig och fokuserade allt på min lilla nyfödda. Nu är hon tre år, min vackra lilla flicka. Åh, jag skulle ju så gärna vilja visa henne för dig! Hon skulle tycka om dig. Hon skulle tycka att du var spännande, påhittig, lite tokig fast du var vuxen. Hon skulle säga -Jag vill också ha ett så vackert hår som AnnaCarin. Jag vill också ha en sådan vacker klänning som AnnaCarin! Ni skulle kunna gå ut och klappa alla hundar som ni mötte, ni älskar ju hundar, båda två. -Får jag klappa hunden!? Så hör jag dig säga varje gång min lilla dotter frågar det samma. Nyligen ställde jag ut mina fotografier på en fotobiennal. Bilden med det nära porträttet på dig pryder den superstora, snygga affischen. Jag tror att du skulle gilla det. Du är min bästa modell för dina ögon är så unga och frågande samtidigt som de är kloka och visa som en hundraårings. Jag har bilden här på väggen på mitt kontor. Jag tänker på dig, AnnaCarin och jag tror att du tänker på oss. Jag tror att du tänker på "Falkens vän" och är med henne varje dag, smeker henne över håret och tröstar henne då hon ska sova. Vi hörs snart igen. Kram på dig!

 
Ingen bild

K

22 maj 2012 11:43

Grattis på födelsedagen! Våra vägar korsades endast en liten liten stund men jag kommer ihåg dig eftersom du fyller år samma dag som min dotter. Hon fyller sex idag :D Kram!

 
Ingen bild

D

24 juni 2015 22:33

Saknad. Fortfarande. Hennes intensitet var som magma. Jag hade glädjen att få känna den - en kort stund. Frida - din syrra var en tokigt skön person. Vårda det minnet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annacarin - 18 augusti 2007 19:43

jag fick lägenheten! hyresvärden ringde igår kväll och berättade det. jag får nycklarna imorgon men jag kan inte flytta in förren om tre veckor. jag har redan planerat hur den ska se ut. i minsta detalj. jag berättar mera senare. imorgon ska jag jobb...

Av annacarin - 17 augusti 2007 11:48

är absolut den bästa dagen på veckan. I kväll blir det en aniktsmask, hårinpackning, god mat och ett glas vin. Kollar mejlen med fem minuters mellanrum. Det är i dag det avgörs om jag får lägenheten eller inte. Hoppas hoppas hoppas. Jag och chefen si...

Av annacarin - 16 augusti 2007 15:45

Är det någon som läser min blogg egentligen? Eller svävar bokstäverna bara ut i rymden vind för våg. Helt obemärkt förbi alla människor. Syrran har hur många besökare som helst. Jag har typ tio. Det kanske inte ens är tio unika besökare. Hur ska jag ...

Av annacarin - 14 augusti 2007 16:08

först gick min mobil sönder. Fick en nygammal av grannen. Då blev den naturligtvis stulen. Jag höll som bäst på att snöra på mig mina inlines och hade lagt mobben på sidan när en skurk smög förbi och snodde den. Så nu är jag utan telefon. Får ett nyt...

Av annacarin - 14 augusti 2007 13:50

sitter på mitt gamla jobb och skriver. Det är väldigt länge sedan jag var här. Ändå känns det som i går. Ska jobba här några dagar. Hur trevligt som helst. Jag har fått grannens gamla inlines. Och en annan grannes hjälm. Skydd har jag köpt själv. Har...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards