Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av annacarin - 1 augusti 2007 15:33

jag vet vilken färg jag ska välja. Den som är närmast orginalet men som ger lite lyster. Har köpt fel en gång och det gör jag aldrig om. Svårare är det med ansiktscremen. Ska jag köpa en billig eller dyr? Är den dyrare verkligen bättre eller slänger jag pengarna i sjön om jag köper en glassigare sort som ser snygg ut på badrumshyllan?Lillasyster tycker att jag ska köpa den dyra. Hennes kompis jobbar som hudterapeut och har hon sagt att en creme av den dyrare sorten är bäst. Eller?Min väninna A säger att jag ska slå till på en bruk Nivea Visage. den är väldigt mycket billigare. Alla cremer är likadana säger hon. Det är bara märket som kostar. Är det så undrar jag?Vill vara fin tills på fredag. Då har jag en dejt med en tatuerad snowboardåkare. Tänk om jag köper en creme som ger mig våldsamma utslag. Hur ska det gå med dejten då?(västerländska problem när de är som värst)Måste jobba vidare.

Av annacarin - 1 augusti 2007 13:28

blir jobbet genast mycket lättare.
En text kvar. Och notera, det är onsdag! Alltså två och en halv dag på mig att skriva ett så kallat vänster x. Hoppas resten av veckan blir lika friktionsfri. Priden har börjat. jag och kollegan M ser bevakar festivalen på håll från våra fönster på jobbet. Man ser rätt bra trots att det är lite vatten emellan. M ska dessutom dit med en kompis i kväll. Jag vill också gå på Priden. Väldigt exotiskt tycker jag. Massor av sköna typer. Ska höra efter med grannen S om hon vill gå. Förra året tittade hon på när Pride-tåget passerade Slussen. Då sa hon aningens avundsjukt: Jag vill också vara homosexuell och gå med i tåget. Jag är nöjd som jag är men gillar Pride i alla fall.

Av annacarin - 1 augusti 2007 11:57

är gravid. Hon bekräftar de i morgondagens Good morning America. Som vi väntat. Som vi spekulerat. Tyder den där minikulan på den där minikroppen att hon är gravid? Nu vet vi. Åh, va skönt det känns. Nu måste hon äta upp sig om hon och bebben ska orka med de fem månaderna som är kvar av graviditeten.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards