Alla inlägg under maj 2007

Av annacarin - 31 maj 2007 13:42

Var tog sommaren vägen? Den är inte här på Liljeholmen i alla fall.

Jag längtar till helgen. I morgon hoppas jag det blir kul. Om allt går enligt planerna. Och på lördag ska jag ut och roa mig med Maria. Det blir säkert kul. Det är alltid kul när vi är ute och roar oss. Nu är det bara några veckor kvar till sommarlov. Längtar....

Now, back to work. 

Av annacarin - 30 maj 2007 15:49

Det blev en rolig kväll. Folk kom och gick hela kvällen. I bland var det till och med människor som jag inte känner. Jag och några tappra satt uppe till fyra. det kanske till och med var senare. Hade inte så bra koll på klockan.

Jag är redan sugen på ett nytt partaj 

Av annacarin - 30 maj 2007 10:58

Lite sneda och vinda men här är dom

Av annacarin - 28 maj 2007 15:17

jag letar och letar men jag hittar ingen. Så finns det någon som kan erbjuda mig en lägenhet så säg bara till. Maxhyra 3500. Helst innanför tullarna. Höga krav men ibland ska man ha tur.

Av annacarin - 28 maj 2007 13:24

jag har inga pengar. Inte en krona. Kontoutdraget visar minus tjugo kronor.

Lönen för den här månaden räckte precis till att betala räkningarna. Plus lite skulder. Det blir gröt och nudlar för min del den här månaden. 

Men jag är ändå positiv. 

Av annacarin - 28 maj 2007 09:45

på bilder som vi tog på festen. Det var ett lyckat kalas. Vi var väl ungefär tio personer eller kanske några fler. Några gick hem tidigt men vi var några tappra som satt uppe till fem.


Av annacarin - 25 maj 2007 10:02

till kalaset. Fixat klart med det mesat: dricka, mat, skålar, pappmuggar, bestick och glas. Nu klänning och skyhöga silverfärgade pumps.

Puh. Nu är det bara att invänta att stämmningen anländer. har ingen aning om hur många som kommer. Det kan vara fem. Det kan var femton. Lite trist är det att varken syrrorna eller Kaisa kommer.

Jag har gått upp ett kilo igen.  Försöker inte bry mig. Jag vill verkligen inte tappa motivationen nu när jag kommit så långt.

 Ska se till att ta bilder från festen som jag kan lägga ut.





Av annacarin - 24 maj 2007 11:07

Har återupptäckt Massive attack. Perfekt att ha i lurarna när man jobbar. Nu är det bara två dagar till kalaset. Var på systembolaget i går ooch köpte fem lådor vin och två flak öl. Jag fick ta en taxi för att få med mig allt hem. Och inatt kom Kaisa. Jag hade somnat men gästspelade en stund i alla fall.

 Jag har fått en maska på strumpbyxan. Tvivlar på att nån på redaktionn sitter på ett nagellack.  


Ovido - Quiz & Flashcards