Alla inlägg under februari 2007

Av annacarin - 28 februari 2007 12:00

nu har antalet besökare passerat tusen. Roligt!Ja, jag vet att det är träffarna som räknas men jag tänker ändå vara glad.

Av annacarin - 27 februari 2007 16:50

Jag och fotograf s var på uppdrag i dag. Vi skulle leta rätt på en plats där polisen hittade en död kvinnan för knappt en vecka sedan. Så vi åkte till platsen och pratade med tre personer. Alla pekade ut platsen där hon låg. Men de pekade ut olika platser. En lät lite mer trovärdig än de andra så vi följde hans anvisningar och begav oss ut i till skogs. Snön gick knäna och mina stövlar var snart genomblöta. Vår förhoppning var att polisen lämnat kvar avspärrningstejpen, åtminstone en bit. Men icke. S fick fick fota på ett cirka och sedan pulsade vi tillbaka till bilen och åkte hem till redaktionen.Det var min dag det.Hur var din?

Av annacarin - 27 februari 2007 09:38

Jag har så många telefonsamtal som jag måste ringa. Men det går så trögt. jag är trött på att jaga personer som inte svarar. Eller som säger att man ska ringa tillbaka. Vilket händer att man glömmer. Jut nu skulle jag vilja ha en man. En man som tycker att jag är snygg och roligt. Det vore faktiskt helt perfekt.

Av annacarin - 26 februari 2007 10:41

Helgen var bra. Dansade på kvarnen. En snubbe gav sitt mobnr på en lapp. Jag blev nyfiken så jag skickade ett mess. Fick svar. Det var det märkligaste messet jag nånsin fått. Så vi kommer aldrig att träffas igen. Om vi inte stöter på varandra på Kvarnen igen. Jag och A tittade på becks nya film Advokaten. Som vanligt somnade i början. Det brukar ta några gånger för mig att se en hel film.Nu väntar jobbet.

Av annacarin - 21 februari 2007 16:20

så mycket efter mina älsklingar. Måste hem till Norrland snart. Josse har börjat på dans. Nu både dansar och brottas hon. Och Alva hon både står och säger mamma. Och tänder har hon fått också. Jag älskar mina ungar!

Av annacarin - 20 februari 2007 12:06

Sitter vid min dator som om ingenting hänt. Ändå var det bara några timmar sedan vi anlände från Helsingfors. Här kommer en resumé.Söndag. 16.00 Samling i avgångshallen. Vi fick en papperskasse som innehöll schema och bubbel. Jag och Emma skålade i hytten och svidade om, Emma till prickigt och jag till svart. Middagen var trevlig. Maten sådär. Sedan drog alla till kareokebaren. Finnarna hade inte chans när redaktionen väl lagt vantarna på sånghäftet. Måndag. 14.30 Konferens. Inte kul. Tre timmar senare var det sångtävling. Mycket kul. Beror på att vårt lag vann.Därefter buffé. Sedan gick jag och lade mig. Det var det många andra som inte gjorde. Tisdagsmorgon. En buss kom och hämtade oss och fraktade oss till tidningen. Dags att jobba. Är väldigt glad att jag lade mig tidigt igår.

Av annacarin - 16 februari 2007 13:28

Fredag. ett glas vin med Betsy. Hemgång. Godis och film. I morgon ska jag gå en långprommis, läs hajk, tona håret och göra en ansiktsmask. På söndag drar redaktitonen till Finland. Undrar just hur det kommer bli. Jag och emma har i alla fall bestämt oss för attgå på en secondhand-runda när vi kommer fram till Helsingfors.nu är det helgklart slut

Av annacarin - 15 februari 2007 14:44

I dag ska jag träffa på pappa. Ja får smita lite tidgare från jobbet. Tänkte att jag skulle hinna hem först och hämta janis joplin-skivan som mamma ska få. Har Perl jam i lurarna. Unplugged. Jag kommer aldrig sluta lyssna på Pearl jam.

Ovido - Quiz & Flashcards